استفاده از پارکت لمینت ها
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

برخی از مصارف پارکت لمینت 

ما در مطالب پیشین به میزان بسیار بالایی با شما درباره انواع پارکت لمینت ها صحبت کرده ایم اما این مطلبی که همینک در مقابل شماست میخواهد تا خلاف بر روند قبلی درباره مصارفی از این محصول صحبت کند که ممکن از بیشتربرای شما سود دهی داشته باشد.

پارکت لمینت پوششی مناسب برای کف منازل مسکونی، اداری و تجاریست که عمده مصرف آن در منازل و واحدهای مسکونی است.لمینت ها معمولا مستطیل شکل هستند و ابعادی درحدود عرض بین 14 تا 25 سانتیمتر و طولی بین 120 تا 140 سانتیمتر دارند،

تعاریفی از لمینت 

به طور کلی شما در مطالب قبلی با بسیاری از تعاریف و نمونه های پارکت ها اشنا شده اید.اما در این مطلب هدف بر این واقع شده تا شما را به طور کاملا ویژه ای با مفهوم لمینت ها اشنا کنیم.پس اگر مشتاقید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در این مقاله تیراژه هارمونی بر آن می کوشد تا اطلاعاتی هر چند مختصر در باره لمینت یا پارکت لمینت به شما ارائه کند. سعی می کنیم در این نوشته کوتاه بیشترین بهره را در زمینه شناخت لمینت در اختیار شما قرار دهیم تا در شناخت لمینت از پارکت دچار اشتباه نشوید.اشتباهی که عموما در بحث شناختی روی می دهد و در نهایت یک سری اطلاعات مختصر درباره فوم های به کار رفته در زیر لمینت را ارائه خواهیم داد.





:: برچسب‌ها: پارکت لمینت,درباره پارکت لمینت,پارکت لمینت چیست,لمینت چیست, ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: